Menu

حوزه مدیریت اطلاعات

امور مشتریان

با کلیک بر روی لینک‌های زیر، به بخش مورد نظر هدایت خواهید شد. توضیحات مربوط به هر قسمت، در ابتدای آن بخش در دسترس خواهد بود.

 

دریافت پیش فاکتور

در شرایط اختلال در شبکه اینترنت کشور و عدم دسترسی به ابزارهای رایج جهت ارسال پیشنهاد‌ قیمت‌های درخواستی، شرکت نوسا برای تسریع در ارائه پیشنهاد‌ قیمت در خصوص محصولات و خدمات خود اقدام به راه‌ندازی راه‌کاری نموده تا دسترسی به این مستندات را به لحظه فراهم سازد.

جهت استفاده از این سرویس، پس از تماس و هماهنگی‌های لازم با واحد فروش شرکت نوسا، شماره پیش‌فاکتور از طریق تماس تلفنی یا پیام کوتاه برای شما ارسال خواهد شد. این شماره را در ناحیه "شماره پیش‌فاکتور" در پایین صفحه وارد کرده و روی تکمه "تولید لینک" کلیک کنید. بلافاصله لینک دریافت پیش‌فاکتور در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با کلیک روی آن، دانلود مستند آغاز خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، با واحد فروش شرکت نوسا به شماره ۷۱۳۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

شماره پیش‌فاکتور:    
 

 

ضوابط خدمات پس از فروش

شرکت نرم‌افزار و سخت‌افزار ایران در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات نرم‌افزاری، اقدام به تبیین و تنظیم مجموعه ضوابط و قواعد فروش و پس از فروش نموده است. این ضوابط به کمک لینک‌های زیر قابل دریافت می‌باشند.

لازم به ذکر است، مستندات مربوط به ضوابط فروش و پس از فروش که جزء لاینفک فروش نرم‌افزارها، نسخه‌ها، و سرویس‌های ابری نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات نوسا می باشد با توجه به شرایط جاری تهیه شده و در طول زمان تغییرات احتمالی خواهد داشت. این تغییرات به صورت نسخه‌های جدید ارائه شده و شماره سریال ضوابط مربوط به صورتحساب مشتری همواره در پیش‌فاکتور درخواستی و از اول سال 1398 در فاکتورهای صادره به اطلاع مشتریان خواهد رسید. لذا خواهشمند است کاربران گرامی پس از مراجعه به پیش فاکتور دریافتی، اقدام به دریافت و مطالعه نسخه ضوابط مربوطه نمایند. ضوابط پس از فروش برای مشتریان همواره مطابق شماره درج شده در آخرین پیش‌فاکتور و یا فاکتور تایید شده توسط مشتری اعمال می‌گردد.

 

فهرست ضوابط پس از فروش نرم‌افزارها، نسخه ‌ها، و سرویس‌های ابری مدیریت اطلاعات نوسا

 

 

امکانات نسخه‌های جدید نرم‌افزار  مدیریت اطلاعات نوسا

با توجه تغییرات مداوم محیط‌های پیاده‌سازی سیستم‌ها، شامل نسخه‌های جدید ویندوز، تکنولوژیهای جدید توسعه نرم‌افزار، نسخه‌های جدید MS SQL Server و محیط‌های مجازی‌سازی که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، لزوم بروزرسانی نرم‌افزار منطبق با این تغییرات بیش از پیش احساس می‌شود.
علاوه بر این، رفع خطاهای احتمالی موجود در زیر سیستم‌ها، و افزودن امکانات متنوع کاربردی به نرم‌افزارهای موجود، یکی دیگر از مواردی است، که ضرورت دریافت و استفاده از نسخه‌های جدید را آشکار می‌سازد. ذکر این نکته ضروری است که بخش زیادی از هزینه‌های تیم تولید نرم افزار، مربوط به همین دست از تغییرات و بهبودها می‌باشد. اما از آنجا که شرکت نوسا، خود را در مقابل مشتریان فعلی خود مسئول می‌داند، بخش قابل توجهی از انرژی مربوط به تولید زیر‌سیستم‌های جدید را، صرف تغییرات پیش گفته نموده و در قالب نسخه‌های جدید، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زیرا در عمل نرم افزارهایی که توانایی انطباق با این تغییرات را نداشته باشند، به مرور زمان قابلیت های خود را از دست می‌دهند و به همین جهت استفاده از آن‌ها مشکلات متعددی را برای کاربران به وجود می آورد.

شرکت نوسا، به پشتوانه‌ طراحی و تولید نسلهای قبلی نرم‌افزارهای خود، در سال 1376 طراحی و تولید نسل تازه‌ی نرم‌افزار مدیریت اطلاعات را، تحت سیستم عامل ویندوز و سازگاری با وب آغاز نمود. این نرم‌افزار در طول عمر 22 ساله‌ی خود همواره در حال توسعه و بهبود بوده و نمود بیرونی این رشد و نمو، ارائه نسخه‌های جدید نرم‌افزار در طول سالیان گذشته است. در ادامه، به مهم‌ترین امکانات اضافه شده در هر نسخه از نرم‌افزار مدیریت اطلاعات نوسا، خواهیم پرداخت.

آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار مدیریت اطلاعات نوسا، ارائه شده در آذر ماه 1398

آرشیو امکانات نسخ قبلی (قدیمی) نرم‌افزار مدیریت اطلاعات نوسا

استفاده کنندگان از نسخه‌های قبلی نرم افزار، به منظور بهره مندی از امکانات نسخه‌های جدید و دریافت خدمات پشتیبانی، می‌بایست نسبت به بروزرسانی نرم‌افزار مورد استفاده به آخرین نسخه (11.02) اقدام نمایند. برای این منظور با واحد فروش نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات نوسا تماس حاصل فرمایید.