Menu

فرآیند ارجاع و پیگیری کارها

 

با رشد روزافزون تکنولوژی‌های گوناگون، کسب و کارها به منظور افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفیت کارها، به سمت استفاده بیشتر از آن در حرکت هستند. نرم‌افزارهای گوناگون، به عنوان شاخص‌ترین نمود تکنولوژی در صنایع و شرکت‌ها، سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند و موجب انجام سریع تر، دقیق‌تر و راحت‌تر امور مختلف می‌شوند.
شرکت نوسا به عنوان یک شرکت با سابقه و پیشرو در زمینه تولید و ارایه نرم‌افزارهای سازمانی، سال‌هاست با نرم‌افزارهای مدیریت مالی و مدیریت اطلاعات، در کنار کاربران و مدیران کسب و کارها در حال خلق ارزش است.
نیازهای تازه سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مدیریت فرآیندهای داخلی، شرکت نوسا را بر آن داشت تا با تولید یک نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار بومی، بصورت یکپارچه با سیستم آرشیو و با قابلیت ارتباط با نرم‌افزار مدیریت مالی نوسا، وارد میدان تازه‌ای از چالش‌ها و نیازمندی‌های مشتریان شود و در این مسیر به خلق بیش از پیش ارزش برای مشتریان بپردازد.

برای آشنایی بیشتر با این نرم‌افزار و امکانات و ویژگی‌های آن، با استفاده از این لینک به بروشور "نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار" مراجعه نمایید.

یکی از ساده‌ترین و در عین حال پر‌کاربردترین فرآیند کاری شرکت‌ها و سازمان‌ها، فرآیند ارجاع و پیگیری کارها است. در این فرآیند، یک وظیفه مشخص، به فرد خاصی سپرده می‌شود و وضعیت کار توسط افراد ذینفع ردگیری شده و پس از اتمام کار، امکان سپردن ادامه آن به فرد دیگری و یا اعلام خاتمه کار وجود خواهد داشت. این فرآیند ساده، امکان دریافت فایل پیوست را نیز در مراحل گوناگون فراهم می کند.


این فرآیند برای استفاده آزمایشی در اختیار تعدادی از مشتریان تا پایان سال ۱۴۰۲ قرار خواهد گرفت. برای استفاده از این فرآیند، ابتدا از طریق لینک زیر با شماره همراه فردی که به عنوان مدیر سیستم معرفی نموده‌اید وارد محیط نرم‌افزار "مدیریت فرآیند ارجاع و پیگیری کارها" شوید و لیست کاربرانی که می‌بایست با سیستم کار کنند را معرفی و ثبت نمایید.

پس از آن هر یک از کاربران معرفی شده، می‌توانند از طریق همین لینک، وارد سیستم مدیریت فرآیندها شده و عملیات تعریف و ارجاع کار به سایرین را انجام دهند.
 

لینک ورود به "مدیریت فرآیند ارجاع و پیگیری کارها"