Menu

نسخه 10/02 نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا

 


تصویب قوانین جدید و ایجاد نیازهای برون سازمانی تازه، مستلزم ایجاد امکانات جدید در زیر سیستم‌های گوناگون است و با توجه به الزامات قانونی مربوطه، ارائه نشدن این امکانات، می تواند زمینه ساز مشکلات فراوانی برای کاربران نرم‌افزار باشد.
به علاوه، رفع خطاهای احتمالی موجود در زیر سیستم‌ها، و افزودن امکانات متنوع کاربردی به نرم‌افزارهای موجود، یکی دیگر از مواردی است، که ضرورت دریافت و استفاده از نسخه‌های جدید را آشکار می‌سازد. ذکر این نکته ضروری است که بخش زیادی از هزینه‌های تیم تولید نرم افزار، مربوط به همین دست از تغییرات و بهبودها می‌باشد. اما از آنجا که شرکت نوسا، خود را در مقابل مشتریان فعلی خود مسئول می‌داند، بخش قابل توجهی از انرژی مربوط به تولید زیر‌سیستم‌های جدید را، صرف تغییرات پیش گفته نموده و در قالب نسخه‌های جدید، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زیرا در عمل نرم افزارهایی که توانایی انطباق با این تغییرات را نداشته باشند، به مرور زمان قابلیت های خود را از دست می‌دهند و به همین جهت استفاده از آن‌ها مشکلات متعددی را برای کاربران به وجود می آورد.

در نسخه‌ی 10.02 نرم‌افزار یکپارچه مالی نوسا، که در اردیبهشت ماه 1400 ارائه شده است، سبک جدید و نوینی از گزارشات نرم‌افزار، با امکاناتی کم نظیر، در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در این نسخه، مؤلفه‌های جدیدی تحت عناوین مؤلفه جدول محوری یا (Pivot table) ، نمودار محوری یا (Pivot Diagram) و مؤلفه‌های شاخص عملکرد یا (KPI)، معرفی شده‌اند. به کمک مؤلفه‌ جدول محوری که در اکثر گزارشات سرجمع در دسترس می‌باشد، قادر خواهیم بود حجم زیادی از داده‌ها شامل مقادیر، مبالغ و سایر پارامترهای مربوط را دریافت کرده و از ترکیب آن‌ها اطلاعاتی معنا دار را به انواع حالت‌های مختلف از جمله جدول ماتریسی یا بصورت گرافیکی و از طریق نمودارهای محوری، استخراج نماییم.

شاخص عملکرد نیز که عموما یک عدد است، با یک تعریف مناسب، کارایی عملکرد سازمان در بخشی از عملیات خود را بازنمایی می‌کند. شاخص‌های عملکرد ممکن است در حوزه‌های مختلف مالی، اداری و عملیاتی تعریف شوند. در هر حوزه‌ی مشخص، می‌توانیم گزارشی را پیاده‌سازی کنیم که می‌تواند داده‌های ابتدایی برای یک شاخص عملکرد را فراهم کند. حال به کمک فرمول‌های دلخواه، خواهیم توانست شاخص مورد نظر را، محاسبه و به اشکال جدول، مدرج و نمودار نمایش دهیم.

امکان مهم دیگری که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده و در نسخه‌های آتی، توسعه داده خواهد شد، ارتباط نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا، با نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار نوسا است. این نرم‌افزار، با مدل کردن مراحل انجام کارهای گوناگون به صورت فرآیندی، امکان ردگیری مراحل انجام امور را به همراه ذخیره ساری داده‌ها و مستندات مربوط به هر مرحله، فراهم می‌آورد. بدین ترتیب، نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا به عنوان هسته‌ی مستحکم و مرکزی، و نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای نوسا به عنوان ابزاری منعطف و قدرتمند، توانایی یکپارچه سازی فعالیت‌ها و اطلاعات را در سطح کل سازمان در اختیار قرار خواهند داد.


 

 

ویدئوی معرفی نسخه 10.02 نرم‌افزار یکپارچه مالی نوسا

 

مهم‌ترین امکانات اضافه شده در نسخه 10.02

 

پیش‌تنظیم

قابلیت ذخیره‌سازی مجموعه‌ پارامترهای موثر در گزارش به صورت پیش‌تنظیم

مؤلفه جدول محوری

پیاده‌سازی امکانات جدول محوری (Pivot Table) در اکثر گزارشات نرم‌افزار

مؤلفه نمودار محوری

پیاده‌سازی امکانات نمودار محوری (Pivot Diagram) در کنار و در ارتباط با مولفه جدول محوری

مؤلفه شاخص عملکرد

قابلیت تعریف شاخص‌های عمکرد (KPI) به شکل‌های مدرج، جدول و نمودار

فیلد(های) جدید تخفیف مستقیم در رخدادهای هزینه

امکان درج تخفیف مستقیم در سطرهای برگه‌های هزینه و ارتباط با فیلد متناظر با آن در رخدادهای انبار

شماره صیاد در مدارک دریافت و پرداخت

تخصیص فیلد شماره صیاد برای مدارک و تاریخ اعتبار برای مدارک و دسته چک‌ها