Menu

احکام پرسنلی، آموزشی و رفاهی

در سیستم دستمزد، محدوده‌ی زمانی "ماه" از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست. به‌همین جهت اطلاعات نرم‌افزار به‌صورت ماهیانه ذخیره و نگهداری می‌شود. بدین صورت که برای هر پرسنل در هر ماه، پرونده‌ای شامل کلیه اطلاعات حقوقی تهیه و نگهداری می‌شود. رخدادهای دستمزد این محدوده را به "روز" کاهش داده‌اند. هر رویدادی در حوزه دستمزد، در قالب یک رخداد مستقل، با تاریخ موثر دلخواه در سیستم ثبت می‌شود. بدین‌صورت علاوه بر در اختیار داشتن یک بایگانی کامل از انواع رخدادها به منظور تکمیل اطلاعات پرسنلی، همواره قادر خواهیم بود با استخراج برآیندی از این رخدادها، اطلاعات مورد نیاز سیستم حقوق و دستمزد را استخراج نماییم. فرآیند ثبت احکام کارگزینی، اطلاعات دوره‌های آموزشی، خدمات رفاهی مرتبط با پرسنل و اطلاعات مشابه با کمک همین رخدادها قابل ثبت خواهند بود. همچنین برخی رویدادهای مالی حوزه‌ی دستمزد، که می‌بایست به صورت مستقل به سند حسابداری تبدیل شوند، از قبیل دریافت وام و مساعده، به شکل رخدادهای دستمزد درج می‌شوند. از دیگر کارکردهای رخدادهای دستمزد، می‌توان به جداول کارکرد پروژه‌ها به‌منظور استفاده در زمان تسهیم سند دستمزد اشاره کرد. رخدادهای دستمزد، با اضافه کردن بعد جدیدی از اطلاعات، امکانات سیستم دستمزد را به شکل چشمگیری کارا تر نموده، حوزه‌های پاسخ‌گویی نرم‌افزار را بسیار وسیع‌تر می‌کند.


پوشش انواع رخدادهای دستمزد

تعریف انواع رخدادهای دستمزد از قبیل اطلاعات احکام، واحد آموزش، واحد خدمات رفاهی و ... به منظور ساماندهی کلیه اطلاعات مرتبط با پرسنل در واحدهای گوناگون سازمان

ثبت کامل جزییات هر نوع رخداد

تعریف تعداد دلخواه فیلد برای هر نوع رخداد با قابلیت پذیرش انواع گوناگون داده و امکان استفاده از آن‌ها در طراحی فرم‌های ورود اطلاعات و گزارش‌های نمایشی و چاپی

استفاده از اطلاعات رخدادها در محاسبات دستمزد

امکان استخراج برآیندی از اطلاعات رخدادها به کمک توابع گوناگون به منظور استفاده از آن‌ها در بخش‌های گوناگون سیستم دستمزد

انعکاس مستقل رخدادهای دستمزد در اسناد

امکان تبدیل مستقل رخدادهای دستمزد به سند حسابداری بر اساس الگوهای از پیش تعریف شده توسط کاربر به منظور ثبت سندهایی مانند دریافت وام و مساعده

تعیین مجزای تاریخ ثبت و تاریخ موثر هر رخداد

درج رخدادهای دستمزد در روز دلخواه و تعیین تاریخی دلخواه به عنوان تاریخ موثر و انجام عملیات مناسب بر اساس تاریخ موثر در نظر گرفته شده

فراخوانی و صدور اطلاعات رخدادها

فراخوانی اطلاعات رخدادها از فایل‌ها و امکان صدور اطلاعات آن‌ها در قالب‌های از پیش تعریف شده به منظور ارتباط و تبادل اطلاعات با سایر سیستم‌های مکانیزه

امکانات عمومی سیستم مالی یکپارچه نوسا

کلیه‌ی امکانات عمومی سیستم مالی یکپارچه نوسا، در نرم افزار حسابداری نیز همانند سایر زیر سیستم‌ها در دسترس هستند. اهم این امکانات عبارتند از:


  • درخت بیست سطحی به منظور تعریف ساختار حساب‌ها و تفصیلی‌ها
  • درج یک حساب و پنج تفصیلی شناور در هر سطر سند
  • شخصی‌سازی محیط کاری از طریق امکان طراحی فرم‌های ورود اطلاعات اختصاصی و تعیین پارامترهای پیش فرض برای هر کاربر
  • تعریف فرم‌های نمایشی و چاپی دلخواه برای هر گزارش به تعداد دلخواه و در محیطی ساده و در عین حال کارآمد
  • صدور اطلاعات از بخش‌های گوناگون سیستم در قالب فرمت‌های XML ،Text ،PDF ،Excel ،CSV ،HTML
  • استفاده از سیستم ارسال ایمیل با امکانات متنوع
  • سیستم امنیتی یکپارچه با سیستم عامل به منظور احراز هویت کاربران
  • تعریف امکانات کاربران با جزئیات فراوان به صورت انفرادی و یا گروه‌های کاربری

خدمات جانبی

شرکت نوسا به منظور پوشش نیازهای جانبی و همچنین تسهیل استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد، خدمات زیر را نیز ارائه می دهد:


  • مشاوره و اجراء در زمینه‌ی طراحی نظام های گوناگون حقوق و دستمزد با کمک رخدادهای دستمزد
  • تبدیل اطلاعات پرسنلی و انواع رخدادهای مرتبط با پرسنل از سایر نرم افزارها
  • مشاوره و اجراء در زمینه شبکه های گسترده‌ی کامپیوتری
  • سرویس ابری نرم افزار رخداد دستمزد نوسا قابل استفاده از طریق اینترنت

برخی استفاده‌کنندگان نرم‌افزار احکام پرسنلی، آموزشی و رفاهی نوسا

جهت ملاحظه لیست کامل مشتریان به تفکیک صنف و یا به تفکیک موقعیت جغرافیایی می‌توانید به بخش "درباره ما > مشتریان نوسا" مراجعه نمایید.



شیوه‌های فروش سیستم مالی یکپارچه نوسا

هر مشتری، به فراخور شرایط و موقعیت فعلی خود، نیازمند نوع خاصی از خرید محصولات نرم‌افزاری است. هر کدام از شیوه‌ها، در میزان هزینه، نیازمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نوع دسترسی به نرم افزار متفاوت خواهد بود. شرکت نوسا در راستای پوشش نیازهای گستره‌ی وسیعی از مشتریان، امکان فروش سیستم مالی یکپارچه نوسا را به شیوه‌های گوناگونی فراهم نموده است. نکته‌ی حائز اهمیت در مورد این روش‌ها، امکان تبدیل آن‌ها به یکدیگر است. بدین شکل، هر مشتری در هر زمان بر اساس شرایط و نیازمندی‌های فعلی خود اقدام به انتخاب روش مناسب نموده، در آینده و با تغییر شرایط می‌تواند نحوه‌ی استفاده خود را تغییر دهد.
در ادامه با این روش‌ها آشنا خواهید شد.

  • خرید لایسنس


    در این روش، شما حق امتیاز استفاده از نرم‌افزار را در قالب یک قفل سخت‌افزاری خریداری می‌نمایید. نرم‌افزار بروی سرورهای مشتری نصب می‌شود و کلیه‌ی داده‌ها بروی سرورهای مشتری ذخیره می‌شود.

  • اجاره لایسنس


    در این روش نیز همانند روش قبل، حق امتیاز استفاده از نرم‌افزار برای مدت محدود (مدت اجاره) در قالب یک قفل سخت‌افزاری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و پس از پایان مدت اجاره، قفل سخت‌افزاری می‌بایست به شرکت عودت داده شود. نرم‌افزار بروی سرورهای مشتری نصب و داده‌ها همگی بروی سرورهای مشتری ذخیره می‌شوند.

  • سرویس ابری


    در این روش، مشتری حق امتیاز استفاده از نرم‌افزار را، برای مدت محدود و به‌صورت ابری خریداری می‌کند. بدین صورت که مشتری از طریق اینترنت به نرم‌افزار نصب شده بروی سرورهای شرکت نوسا و بانک اطلاعاتی اختصاصی خود، دسترسی پیدا می‌کند. از محاسن این روش، علاوه بر پایین‌تر بودن هزینه‌ی استفاده، می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های خریداری و نگهداری سرور، زیرساخت شبکه و ... اشاره نمود.

راهکارهای نوسا

هر سازمان و شرکت، به فراخور نیاز و ساختار کاری، نیازمند مجموعه‌ای از نرم افزارها در حوزه مالی می‌باشد. نرم افزار حسابداری به عنوان هسته‌ی این سیستم و سایر زیر سیستم‌ها به عنوان ابزارهای عملیاتی در دسترس خواهند بود. هر یک از این زیر سیستم‌ها، از یک طرف با نرم افزار حسابداری و از طرف دیگر بر حسب تعریف و نوع گردش کار، با سایر زیر سیستم‌ها در ارتباط بوده و در ساختاری یکپارچه، محیطی حرفه ای و قابل اطمینان را در اختیار قرار می‌دهد. این ارتباط یکپارچه، در کنار امکانات اختصاصی که مناسب حوزه های فعالیت خاص می‌باشد، موجب هم‌افزایی قابلیت ها و توانایی‌های سیستم شده و به عنوان راهکار خاص آن حوزه، قابل استفاده خواهد بود.
به منظور آشنایی با راهکار پیشنهادی نوسا برای شرکت یا سازمان شما، به صفحه‌ی اختصاصی راهکار مناسب خود وارد شوید:

تعدد تامین کنندگان و مشتریان، تنوع تعداد و طبقه بندی کالاها، تعداد بالای اسناد دریافتی و پرداختی، حجم بالای فعالیت اعتباری، تراکنش بالای عملیات بین واحدهای گوناگون و نیاز به اطلاعات به‌لحظه از درهم‌کرد اطلاعات اجزاء مختلف، از نیازمندی‌ها و ویژگی‌های این نوع حوزه فعالیت است.